HISTORIE VÝZEV

1. výzva SP SZP, fiche č. 4, 5 a 6.

1. výzva SP SZP, fiche č. 4, 5 a 6.

DNE 6.9.2024 byla ukončena výzva č. 1 Žádostí o podporu v rámci intervence 52.77. SZP 2021-2027


seznam přijatých projektů

Jednání VK

Jednání PV

Seznam vybraných, nevybraných projektů


Oslavka,o.p.s. vyhlašuje výzvu MAS v souladu s programovým rámce SP SZP schváleným Ministerstvem zemědělství

Výzva č. 1 k předkládání Žádostí o podporu v rámci intervence 52.77. SP SZP 2021-2027

 

Termín vyhlášení výzvy
24.6.2024

 Název SCLLD:
„Strategie komunitně vedeného místního rozvoje pro území Oslavka,o.p.s. období 2021-2027

Termín příjmu žádostí:
24.6.2024-6.9.2024

Termín registrace na RO SZIF:
31.10.2024

Místo podání žádostí:
Kancelář Oslavka,o.p.s., Třebíčská 376, Náměšť nad Oslavou

Územní vymezení:
Výzva MAS se vztahuje na celé území MAS, pro které je schválena SCLLD


Základní informace k fichi a schválené znění fiche ŘO PRV: 3.700.000,-
Podnikání malých a středních podniků

Úplné znění fiche č. 4
Základní informace k fichi č.4

 Základní informace k fichi a schválené znění fiche ŘO PRV: 4.000.000,-
základní služby a obnova obcí

Úplné znění fiche č. 5
Základní informace k fichi č.5

 Základní informace k fichi a schválené znění fiche ŘO PRV: 1.000.000,-
Neproduktivní infrastruktura v krajině

Úplné znění fiche č. 6
Základní informace k fichi č.6

Text výzvy:
výzva č. 1

Způsob výběru projektů

Odkaz na zvěřejněnou výzvu SZIF

Přehled  žádostí PRV 2014-2020 - proplacených - chybná příloha, kde chybí projekty ukončených na straně SZIF - správná viz níže

Seznam vybraných projektů na MAS - přehled podpořených žádostí PRV 2014-2020 na straně MAS

Počet obyvatel v obcích MAS

Obecná a specifická pravidla

Postup pro podání Žádosti o dotaci

Termín pro konzultace/seminář MAS k výzvě:
Konuzultace probíhají v době trvání příjmzu Žádostí o dotaci na MAS, v termínech uvedených jako úřední dny, tj. pondělí - pátek, vždy po telefonické domluvě
Seminář pro žadatele proběhne formou konzultací, čas je třeba dopředu rezervovat: 28.6.2024, 9-14, Třebíčská 376, Náměšť nad Oslavou

Vyhlášení 1. výzvy Oslavka,o.p.s. - OP TAK - Inovace v podnikání 2024

Vyhlášení 1. výzvy Oslavka,o.p.s. - OP TAK - Inovace v podnikání 2024

„1. výzva Oslavka,o.p.s. – IROP - hasiči 2024“  a "2. výzva Oslavka,o.p.s. - IROP - cestovní ruch 2024"

„1. výzva Oslavka,o.p.s. – IROP - hasiči 2024“ a "2. výzva Oslavka,o.p.s. - IROP - cestovní ruch 2024"

1. výzva Oslavka,o.p.s. - IROP - hasiči 2024“ - 12.4. ve 12:00 byl ukončen příjem žádostí o podporu

2. výzva Oslavka,o.p.s. - IROP - cestovní ruch 2024: 26.4. ve 12:00 byl ukončen příjem žádostí o podporu



Oslavka, o.p.s jako nositel strategie komunitně vedeného místního rozvoje „Koncepční část strategie SCLLD Oslavka, o.p.s. pro období 2021 – 2027“

vyhlašuje

1. a 2. výzvu k předkládání Projektových záměrů integrovaných projektů

do Integrovaného regionálního operačního programu


1. výzva Oslavka,o.p.s. - IROP - hasiči 2024“ - 12.4. ve 12:00 byl ukončen příjem žádostí o podporu


Zápis z Výběrové komise

Zápis z Programového výboru

Seznam schválených žádostí

2. výzva Oslavka,o.p.s. - IROP - cestovní ruch 2024: 26.4. ve 12:00 byl ukončen příjem žádostí o podporu

Zápis Výběrová komise

Zápis z Programového výboru

Seznam schválených žádosti

"2. výzva Oslavka,o.p.s. - IROP - cestovní ruch 2024" - Změna termínu ukončení příjmu projektových záměrů


USTANOVENÍ PRO VÝZVU 1:


Formulář projektového záměru ve formátu .pdf opatřený podpisem osoby jednajících jménem žadatele a relevantní přílohy je nutné podat prostřednictvím datové schránky Oslavka,o.p.s. - hbxs7e6

Do předmětu zprávy uveďte "projektový záměr - 1/2 výzva Oslavka,o.p.s. - IROP - Hasiči/Cestovní ruch 2024"



HASIČI:


Podpora jednotek sboru dobrovolných hasičů kategorie jednotek požární ochrany II, III a V

• pořízení požární techniky, věcných prostředků požární ochrany

• vybudování a revitalizace umělých vodních požárních nádrží v obcích

Žadatel se musí řídit Specifickými pravidly pro žadatele a příjemce výzvy č. 61 IROP

https://irop.gov.cz/cs/vyzvy-2021-2027/vyzvy/61vyzvairop

Text výzvy

1) Kritéria administrativní kontroly - kontrolní list

2) Plná moc

3) Kritéria věcného hodnocení - kontrolní list

4) Projektový záměr

5) Interní postupy Oslavka,o.p.s. pro IROP 2021-2027

 

 

USTANOVENÍ PRO VÝZVU 2: 26.4. ve 12:00 byl ukončen příjem žádostí o podporu

Termíny

Datum a čas vyhlášení výzvy MAS

26. 02. 2024 09:00

Datum a čas zahájení příjmu projektových záměrů

26. 02. 2024 09:00

Datum a čas ukončení příjmu projektových záměrů

26. 04. 2024 12:00

Datum zahájení realizace projektu

Od 01. 01. 2021

Datum ukončení realizace projektu

Do 30. 06. 2029

 

 

CESTOVNÍ RUCH:

Veřejná infrastruktura udržitelného cestovního ruchu

• budování a revitalizace doprovodné infrastruktury cestovního ruchu (např. odpočívadla, sociální zařízení, fyzické prvky navigačních systémů);

• budování páteřních, regionálních a lokálních turistických tras a revitalizace sítě značení;

• propojená a otevřená IT řešení návštěvnického provozu a navigačních systémů měst a obcí;

• rekonstrukce stávajících a budování nových turistických informačních center;

• veřejná infrastruktura pro vodáckou a vodní turistiku / rekreační plavbu;

• parkoviště u atraktivit cestovního ruchu.

 https://irop.mmr.cz/cs/vyzvy-2021-2027/vyzvy/86vyzvairop

Text výzvy - změna termínu

Text výzvy

1) Kritéria administrativní kontroly - kontrolní list

2) Kritéria věcného hodnocení - kontrolní list

3) Plná moc

4) Projektový záměr

5) Interní postupy Oslavka,o.p.s. pro IROP 2021-2027

 

„3. výzva Oslavka,o.p.s. – IROP - vzdělávání 2024“

„3. výzva Oslavka,o.p.s. – IROP - vzdělávání 2024“

 

31.5.2024 byla ukončena výzvy č. 3 Oslavka,o.p.s. - IROP - vzdělávání - 2024

Seznam přijatých projektů

Zápis Výběrová komise



Oslavka, o.p.s jako nositel strategie komunitně vedeného místního rozvoje „Koncepční část strategie SCLLD Oslavka, o.p.s. pro období 2021 – 2027“

vyhlašuje

3. výzvu k předkládání Projektových záměrů integrovaných projektů

do Integrovaného regionálního operačního programu


3. výzva Oslavka,o.p.s. - IROP - vzdělávání 2024


Infrastruktura základních škol ve vazbě na odborné učebny a učebny neúplných škol

 

 

Formulář projektového záměru ve formátu .pdf opatřený podpisem osoby jednajících jménem žadatele a relevantní přílohy je nutné podat prostřednictvím datové schránky Oslavka,o.p.s. - hbxs7e6

 

Do předmětu zprávy uveďte "projektový záměr - 3 výzva Oslavka,o.p.s. - IROP - Vzdělávání 2024"



Žadatel se musí řídit Specifickými pravidly pro žadatele a příjemce výzvy č. 48 IROP

https://irop.gov.cz/cs/vyzvy-2021-2027/vyzvy/48vyzvairop

 

 

TEXT VÝZVY

1) PROJEKTOVÝ ZÁMĚR

2) PLNÁ MOC

3) KRITÉRIA ADMINISTRATIVNÍ KONTROLY - KONTROLNÍ LIST

4) KRITÉRA VĚCNÉHO HODNOCENÍ - KONTROLNÍ LIST

5) INTERNÍ POSTUPY OSLAVKA,O.P.S.

 



17.11.2023 byla ukončena výzva č. 10 PRV fiche č. 17

17.11.2023 byla ukončena výzva č. 10 PRV fiche č. 17

Seznam vybraných/nevybraných žádostí 10. výzvy PRV

Zápis z jednání PV

Zápis z jednání VK

SEZNAM PŘIJATÝCH ŽÁDOSTÍ

Termín vyhlášení výzvy
9.10.2023

 Název SCLLD:
„Strategie komunitně vedeného místního rozvoje pro území Oslavka,o.p.s. období 2014-2020″

Termín příjmu žádostí:
9.10.2023 - 17.11.2023

Termín registrace na RO SZIF:
22.01.2024

Místo podání žádostí:
Kancelář Oslavka,o.p.s., Třebíčská 376, Náměšť nad Oslavou

Územní vymezení:
Výzva MAS se vztahuje na celé území MAS, pro které je schválena SCLLD


Základní informace k fichi a schválené znění fiche ŘO PRV: 257. 959,-
Základní služby a obnova vesnic ve venkovských oblastech:

Úplné znění fiche č. 17
Základní informace k fichi č.17

 

Text výzvy:
výzva č. 10

 

Základní dokumenty k výzvě
Pravidla pro operace 19.2.1. Podpora provádění operací v rámci strategie komunitně vedeného místního rozvoje (pravidla pro žadatele)

Pravidla pro opatření 19 podpora místního rozvoje na základě eniciativy LEADER (pravidla pro MAS)
Interní směrnice – PRV
Jednací řád Programový výbor
Jednací řád Výběrová komise
Jednací řád Kontrolní výbor
Etický kodex.
Příručka pro zadávání veřejných zakázek
Vzor oznámení výběrového řízení – zadávací podmínky
Vzor protokolu o otevírání, posouzení a hodnocení nabídek
Klasifikace ekonomických činností
Postup doložení režimu de minimis
Metodika výpočtu jednoho podniku

Metodika pro výpočet finančního zdraví
Výpočet finančního zdraví
Příručka pro doložení finančního zdraví

 


 

Počet obyvatel v obcích k 1.1.2023
Interní evidence MAS podpořených projektů PRV
Prohlášení o zařazení podniku do kategorie dle přílohy 5 pravidel 19.2.1.
Odkaz na webové stránky – Administrativní registr ekonomických subjektů

 

Cenový marketing (přikládá se při podání žádosti o proplacení dotace)

 

Žadatel je povinen provést v rámci projektu tzv. cenový marketing – průzkum trhu a stanovit předpokládanou výši výdajů projektu.

 

  1. Cenový marketing se provádí v případě, že je celková hodnota zakázky nižší než 500 tis. Kč bez DPH. Žadatel osloví nejméně 3 dodavatele k zaslání cenových nabídek (nejlépe e-mailem)/ provede vyhodnocení z elektronického tržiště. Cenový marketing včetně písemné smlouvy nebo objednávky s vybraným dodavatelem a nabídkových podkladů pro tabulku cenového marketingu předkládá při podání žádosti o platbu.
  2. Hodnota zakázka je vyšší nebo rovna 500 tis. Kč bez DPH do 2 mil. Kč (dodávky a služby)/ 6 mil. Kč (stavební práce) – žadatel osloví nejméně 3 dodavatele. Cenový marketing včetně písemné smlouvy s vybraným dodavatelem a nabídkových podkladů pro tabulku cenového marketingu předloží do 63. kalendářního dne od finálního data zaregistrování Žádosti o dotaci na RO SZIF ke kontrole na MAS.

 


 

 Návody k přihlášení
Návod přihlášení na Portál farmáře
Žádost o zřízení přístupu do portálu Farmáře
Zjednodušený postup pro doložení příloh k žádosti o dotaci

Postup ŽOD od podání na MAS k podání na RO SZIF


VÝZVA Č. 8 - PROGRAM ROZVOJE VENKOVA, FICHE 7,17 - UKONČENO

VÝZVA Č. 8 - PROGRAM ROZVOJE VENKOVA, FICHE 7,17 - UKONČENO

DNE 31.3.2023 BYL UKONČEN PŘÍJEM ŽÁDOSTÍ DO 8 VÝZVY PROGRAMU PRV FICHE 7 A 17

Seznam vybraných/nevybraných projektů

Zápis PV 16.6.2023

Prezenční listina PV


Zápis VK 12.6.2023

Prezenční listina VK

SEZNAM PŘIJATÝCH ŽÁDOSTÍ


Termín vyhlášení výzvy
7.2.2023

 Název SCLLD:
„Strategie komunitně vedeného místního rozvoje pro území Oslavka,o.p.s. období 2014-2020″

Termín příjmu žádostí:
7.2.-31.3.2023

Termín registrace na RO SZIF:
31.7.2023

Místo podání žádostí:
Kancelář Oslavka,o.p.s., Třebíčská 376, Náměšť nad Oslavou

Územní vymezení:
Výzva MAS se vztahuje na celé území MAS, pro které je schválena SCLLD

 

Základní informace k fichi a schválené znění fiche ŘO PRV: 552.305,-
Podpora investic na založení nebo rozvoj nezemědělských činností:

Úplné znění fiche č. 7
Základní informace k fichi č. 7


Základní informace k fichi a schválené znění fiche ŘO PRV: 813.030,-
Podpora investic na založení nebo rozvoj nezemědělských činností:

Úplné znění fiche č. 17
Základní informace k fichi č.17

 

Text výzvy:
výzva č. 8


 

Pozvánka na semináře po žadatele výzvy Programu rozvoje venkova

21.2.2023 - Pozvánka na seminář


 

Základní dokumenty k výzvě
Pravidla pro operace 19.2.1. Podpora provádění operací v rámci strategie komunitně vedeného místního rozvoje (pravidla pro žadatele)

Pravidla pro opatření 19 podpora místního rozvoje na základě eniciativy LEADER (pravidla pro MAS)
Interní směrnice – PRV
Jednací řád Programový výbor
Jednací řád Výběrová komise
Jednací řád Kontrolní výbor
Etický kodex.
Příručka pro zadávání veřejných zakázek
Vzor oznámení výběrového řízení – zadávací podmínky
Vzor protokolu o otevírání, posouzení a hodnocení nabídek
Klasifikace ekonomických činností
Postup doložení režimu de minimis
Metodika výpočtu jednoho podniku

Metodika pro výpočet finančního zdraví
Výpočet finančního zdraví
Příručka pro doložení finančního zdraví

 


 

Počet obyvatel v obcích k 1.1.2022
Interní evidence MAS podpořených projektů PRV
Prohlášení o zařazení podniku do kategorie dle přílohy 5 pravidel 19.2.1.
Odkaz na webové stránky – Administrativní registr ekonomických subjektů

 

Cenový marketing (přikládá se při podání žádosti o proplacení dotace)

 

Žadatel je povinen provést v rámci projektu tzv. cenový marketing – průzkum trhu a stanovit předpokládanou výši výdajů projektu. 

 

  1. Cenový marketing se provádí v případě, že je celková hodnota zakázky nižší než 500 tis. Kč bez DPH. Žadatel osloví nejméně 3 dodavatele k zaslání cenových nabídek (nejlépe e-mailem)/ provede vyhodnocení z elektronického tržiště. Cenový marketing včetně písemné smlouvy nebo objednávky s vybraným dodavatelem a nabídkových podkladů pro tabulku cenového marketingu předkládá při podání žádosti o platbu.
  2. Hodnota zakázka je vyšší nebo rovna 500 tis. Kč bez DPH do 2 mil. Kč (dodávky a služby)/ 6 mil. Kč (stavební práce) – žadatel osloví nejméně 3 dodavatele. Cenový marketing včetně písemné smlouvy s vybraným dodavatelem a nabídkových podkladů pro tabulku cenového marketingu předloží do 63. kalendářního dne od finálního data zaregistrování Žádosti o dotaci na RO SZIF ke kontrole na MAS.

 


 

Návody k přihlášení
Návod přihlášení na Portál farmáře
Žádost o zřízení přístupu do portálu Farmáře
Zjednodušený postup pro doložení příloh k žádosti o dotaci

Postup ŽOD od podání na MAS k podání na RO SZIF